Naslovna INFO Po prvi put u istoriji s četiri cilindra: Mercedes-AMG C63

Po prvi put u istoriji s četiri cilindra: Mercedes-AMG C63

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Prvobitni Mercedes-Benz C63 AMG iz 2008., zauvek će ostati na automobilskom „Olimpu“. S 457 ks iz 6,2-litarskog V8, bio je pravi vladar „autobanova“.

Od prvog modela do danas, C63 je prošao kroz izvesne promene. Atmosferski V8 je napustio scenu 2016., a zamenila ga je 4,0-litarska twin-turbo jedinica, koja je uprkos manjoj radnoj zapremini isporučivala više snage.

Kupci nisu mnogo marili za to, a da li će takvo raspoloženje biti aktuelno i po pitanju novog modela, ostaje nam da vidimo, jer on ipak poseduje samo četiri cilindra i 2,0-litarski motor. Dakle, dvostruko manje cilindara i dvostruko manja radna zapremina!

Naravno, nešto je moralo da nadoknadi ovaj deficit, a AMG inženjeri su „najopasnijoj“ C klasi podarili električni turbopunjač s instantnim odzivom, kao i elektromotor i bateriju smeštene pozadi. Jasno, reč je o „plug-in“ hibridu, koji ukupno isporučuje 680 ks i čak 1.020 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ovo ne samo što su najimpozantnije brojke kada je u pitanju serijska C klasa, već su među najvišim u istoriji AMG-a uopšte.

Dakle, „srce i dušu“ novog Mercedesa-AMG C63 čini 2,0-litarski turbomotor kodnog imena M139. Čak i bez pomoći hibridnog sklopa, ovaj agregat isporučuje 476 ks, što ga čini najsnažnijim četvorocilindrašem u istoriji automobilske industrije. Što se tiče slabijeg C43 modela, motor takođe poseduje električno pokretan turbopunjač, koji gotovo u potpunosti neutrališe famoznu „turbo rupu“. Izveden iz F1 tehnologije, ovaj turbo odlikuje mali elektromotor smešten između izduvne turbine i kompresorskog radnog kola, koji „vrti“ turbinu kako bi isporučio „pojačanje“ onog momenta kada to vozač poželi.

Ne tako davno, 476 ks je bilo sasvim dovoljno za automobil ovog tipa, ali danas kupci superlimuzina žele više. Tu nastupa zadnje postavljeni elektromotor. U kombinaciji s baterijom od 6,1 kWh i električnom arhitekturom od 400 V, ova jedinica raspolaže sa 150 kW (204 ks), koje može da isporuči ili samostalno ili u kombinaciji s benzinskim agregatom. U prvonavedenom slučaju, C63 može na čisto električni pogon da pređe oko 12-13 kilometara, s tim što glavni tehničar AMG-a, Johen Herman, kaže da strategija elektrifikacije nije fokusirana na efikasnosti u ovom slučaju. Ovaj automobil je kreiran da bude brz.

Sa svim angažovanim cilindrima i elektronima, C63, kao što smo naveli, raspolaže sa 680 ks i 1.020 Nm, što mu omogućava da do „stotke“ ubrza za samo 3,4 sekunde. To je oko sekundu brže u odnosu na odlazeći model. Maksimalna brzina s AMG Driver paketom je ipak za nijansu niža. Novajlija može da pojuri do 280 km/h, dok je „stari“ C63 S mogo da dostigne 290 km/h.

Možda važnije od ovih ultimativnih brojki je AMG „rapsodija“, i mada novi C63 verovatno neće zvučati kao moćni V8, ipak bi trebalo da budi emocije.

Naravno, ovde na scenu stupaju zvučni trikovi, uključujući senzor u izduvu, koji detektuje zvučni pritisak, šalje signal koji se pojačava putem stereo sistema, u cilju uzbudljivijeg zvučnog doživljaja unutar kabine. Mercedes ističe da zvuk koji ulazi u kabinski prostor nije sintetički ili tjuniran, već je samo pojačan.

Silovitom ubrzanju doprinosi još jedna stvar, a to je devetostepeni menjač s višestrukim spojnicama. Za razliku od menjačke kutije s dvostrukom spojnicom, AMG Speedshift MCT koristi složeni paket hidrauličkih spojnica umesto konvertera obrtnog momenta, što doprinosi tome da C63 ima brži odziv na papučici gasa nego u slučaju konvencionalnog automatika, ali s izraženijom uglađenošću pri nižim brzinama u poređenju s jedinicom s dvostrukom spojnicom. To nije sve, jer elektromotor poseduje sopstvenu, dvostepenu menjačku kutiju, što osigurava obilje električne „vatre“ čak i pri visokim brzinama.

Po prvi put u istoriji, najbrža C klasa nudi pogon na sve točkove. Takozvani 4Matic+ sistem može da se pohvali elektronski kontrolisanim zadnjim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, mada elektromotor snagu šalje direktno na zadnju osovinu za gotovo istovremeni odziv. Pored toga, sistem kvačila omogućava elektromotoru da „vrti“ i pogonsko vratilo, što zauzvrat pogoni prednje točkove. To znači da kada operiše i u čisto električnom režimu, C63 uživa u trakciji na sva četiri točka.

“Fitness model”

Čak i pre nego što pritisnemo papučicu gasa, pogled na C63 je dovoljan da nam bude jasno da se radi o moćnom automobilu. Za početak, tu je širi trag točkova, što rezultira 7,5 centimetara širom karoserijom u odnosu na standardan model. Prednja krila su jasno „mišićavija“ s pet centimeratra širim lukovima. Ono što je takođe interesantno je da je ovaj automobil osam centimetara duži od C43 i C300 modela, dok mu je međuosovinsko rastojanje duže za jedan centimetar.

Suptilna povećanja u dimenzijama su novom C63 podarila čvrst i impozantan stav, dok mu ograničene izmene na stajlingu pružaju sofisticirano „mišićav“ izgled a ne „glasan“ i razmetljiv.

Što se modifikacija na prednjem delu tiče, one su najočiglednije. Obrnuto trapezoidni otvor obezbeđuje prostor za prepoznatljivu Mercedes-AMG Panamericana masku hladnjaka i prateće vertikalne pregrade, što evocira na trkački Mercedes-Benz 300 SL iz 1954. i zaštitni je znak AMG proizvoda od 2016. Još jedno „old school“ obeležje je dvostruko ispupčenje na haubi motora, iako novi C63 poseduje ventilacioni otvor okrenut prema nazad između ispupčenja, da bi pripomogao izbacivanju vrelog vazduha iz motornog prostora. Naravno, odbojnik se takođe razlikuje i jasno ukazuje da je reč o AMG proizvodu, s agresivnim spliterom koji je deo opcionog aero paketa.

„Škrge“ na proširenim prednjim krilima najupečatljiviji su detalj gledano s boka. Tu su takođe dublji bočni pragovi, kao i standardni naplaci od 19, odnosno opcioni od 20 cola.

Kada je reč o zadnjem delu, agresivni zadnji difuzor i posebni, trapezoidni završeci izduvnih cevi, na sjajan način se pridružuju skulpturalnom spojleru na poklopcu prtljažnika. Što se ostatka stajlinga tiče, on je suptilniji i u skladu s Mercedesovim imidžom. Za razliku od M3, C63 je manje „razmetljiv“, što će mnogi kupci znati da cene.

 

Kada smo već kod arhirivala iz Bavarske, Mercedes će u ponudu staviti i C63 Estate (karavan), koji će se staviti naspram M3 Touringa.

Dolazimo i do unutrašnjosti, koja je u prepoznatljivom AMG stilu. Tu se ubrajaju posebne karakteristike info-zabavnog sistema, uključujući tajmer za praćenje brzine na stazi i selektor za odabir režima vožnje na volanu, s namenskim dugmićima za izduv i ogibljenje. Nova opciona AMG sedišta podrazumevaju robusniju bočnu podršku, kao i izreze u naslonu i bočnim jastučićima za bolju ventilaciju, ali i smanjenje mase. Nažalost, „plastični“ paneli vrata iz standardne C klase ostaju na snazi i kod AMG snagatora, ali će štutgartska marka u ponudi staviti čitav spekatar boja i finiša tapacirunga, uključujući kožu, mikrofiber antilop i kontrasne šavove.

Sofisticirana AMG moć

Davno su prošli dani kada je AMG ispod haube svojih pulena implementirao velike, „mišićave“ motore s ne tako izraženim unapređenjima. C63 S E Performance za 2023. odlikuje obilje ažuriranog hardvera da bi se moćni pogonski sklop držao pod kontrolom. Za početak, ogibljenje krase adaptivna amortizacija i čelične opruge, u cilju obezbeđivanja  kvalitetnog, konsistentnog upravljanja, bez žrtvovanja na planu komfora. Niz voznih režima osobi za volanom omogućava da po svom nahođenju skroji kombinaciju podešavanja ogibljenja, gasa, odziva kočnica, upravljanja, kao i zvučnog doživljaja. Unapred podešene postavke uključuju Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race, Battery Hold i Slippery.

Sistem upravljanja na zadnje točkove omogućava zadnjim točkovima da se zakreću suprotno prednjim za 2,5 stepeni pri brzinama ispod 100 km/h, što obezbeđuje manji radijus zaokreta i odzivnije reakcije na krivudavim putevima. Kada C63 probije 100 km/h, zadnji točkovi se zakreću paralelno s prednjim za do 0,7 stepeni, što poboljšava pravolinijsku stabilnost.

AMG kompozitne kočnice su standardne, sa šestoklipnim jedinicama napred. Pored konvencionalnih kočnica, elektromotor je takođe sposoban za brzu rekuperaciju energije pri stopi do 150 kW, s nekoliko steptena regeneracije koje može da odabere vozač, u rasponu od vožnje uz pomoć jedne papučice do kretanja po inerciji kada se podigne stopalo s papučice gasa.

Dominantan kočni sistem ovde ne služi samo kao sjajna usluga za AMG kupce, već je neophodan budući da je masa vozila povećana za čak 320 kilograma.  Dakle, moćne kočnice su ovde imperativ. Iz Mercedesa javljaju da upravljanje na sve točkove i regenerativno kočenje doprinose kompenzaciji procenjene mase novajlije od oko 2.100 kilograma. Ne sumnjamo da nam je ekipa iz Štutgarta isporučila sjajan proizvod, ali ne treba zaboraviti da je V8 model bio krajnje odzivan i „lagan na točkovima“, i bilo bi šteta da taj kvalitet nestane.

Mercedes-AMG C63 S E Performance u prodaju na globalnom tržištu kreće početkom sledeće godine, verovatno kao model za 2023. Što se Amerikanaca tiče, oni će verovatno morati da čekaju 2024. modelnu godinu da dobiju četvorocilindarsku AMG superlimuzinu.

Pavle Barta

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime