Naslovna INFO TEHNIKA I TEHNOLOGIJA BMW N54 motor – za i protiv

BMW N54 motor – za i protiv

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

BMW N54 je redni šestocilindarski motor s dvostrukim turbo punjenjem, koji se proizvodio od 2006. do 2013.

Smatra se jednim od najboljih motora ikada proizvedenih od strane bavarske marke, korišćen za potrebe različitih modela, uključujući seriju 1 E82/E88, seriju 3 E90, seriju 5 E60/E61 i X6 E71.

N54 je poznat po uglađenoj isporuci snage, impresivnoj ekonomičnosti i mogućnostima modifikacije. Pored toga, prilično je pouzdan i nije neuobičajeno videti BMW modele s ovim motorom, koji su prevalili veliki broj kilometara.

Specifikacije

  • Radna zapremina: 2.979 ccm, šest cilindara
  • Snaga: 306, 326, ili 340 ks
  • Maksimalni obrtni moment: 400, 450, 500 ili 540 Nm

Karakteristike

  • Dvostruki turbo punjač
  • Direktno ubrizgavanje goriva
  • Double-VANOS (sistem varijabilnog rada ventila)
  • Otvoreni blok motora
  • Električna pumpa za vodu

Prednosti BMW N54 motora

Potencijal na planu snage

N54 se ističe na ovom planu, proizvodeći tristotinak konjskih snaga i 400 Nm u standardnom izdanju. Međutim, njegovi kapaciteti po pitanju modifikacija su čuveni, tako da mu se snaga podiže na više od 400 konja i 700 Nm. Opsežnije modifikacije, koje uključuju turbopunjače, brizgaljke, pumpu za gorivo i ubrizgavanje metanola, podižu snagu na preko 600 ks i 950 Nm. Turbopunjači niske inercije doprinose uglađenoj i linearnoj isporuci snage, minimizujući takozvanu „turbo rupu“ i obezbeđujući dosledno pojačanje snage u širokom spektru obrtaja.

Zvuk

Ovaj motor može da se pohvali prepoznatljivom i agresivnom notom iz završetaka izduvnih cevi, što je naravno među entuzijastima veoma bitna stavka. Postprodajni izduvni sistemi i uklanjanje izduvnih lonaca mogu dodatno poboljšati zvuk, u isto vreme unapređujući performanse kroz smanjivanje povratnog pritiska. Pored toga, N54 karakteriše prijatan zvuk usisa, posebno primetan tokom „vrtenja“ turba.

Nedostaci

Pouzdanost zna da „škripi“

Uprkos svojim sjajnim performansama, N54 se nosi s nekim izazovima koji se tiču pouzdanosti, a koji utiču na performanse i dugovečnost. U značajnije probleme se ubrajaju:

Kvarovi pumpe visokog pritiska. Ona je odgovorna za isporuku goriva u sistem direktnog ubrizgavanja goriva pod visokim pritiskom, i bila je konstantan izvor problema. Vlasnici prijavljuju probleme kao što su grub rad u „leru“, smanjena snaga, slab rad ili čak nemogućnost startovanja. Iako je BMW izdao pozive za korektivne intervencije i produženu garanciju za pumpu visokog pritiska, neki vlasnici i dalje imaju probleme nakon zamene.

Gomilanje ugljeničnih naslaga. U N54 gorivo se ubrizgava direktno u komoru za sagorevanje, povećavajući efikasnost, ali to u isto vreme dovodi do naslaga gareži na usisnim ventilima. Ove naslage mogu ometati protok vazduha što dovodi do prestanka paljenja, grubog rada u stanju mirovanja, gubitka snage, loše potrošnje goriva i paljenja lampica na instrument tabli. Redovne usluge peskarenja prahom od ljuske oraha ili hemijskog čišćenja na svakih 65.000 do 100.000 kilometara su neophodne da bi se rešilo nakupljanje gareži. Naša preporuka je preventivna dekarbonizacija motora koja se vrši vodonik-kiseonik gasom.

– Zvečanje regulacionog ventila turbopunjača. Javlja se iz ventila koji kontroliše protok izduvnih gasova u turbopunjač, što je bio čest izvor problema vlasnika N54. Prekomerni hod ili istrošenost pokretača ili klapni otvora za ispuštanje gasova izazivaju ovu buku, utičući na kontrolu pojačanja snage i ukupne performanse motora. Uprkos servisnim biltenima i ažuriranjima softvera od strane BMW-a, neki vlasnici i dalje prijavljuju prisustvo ovog neželjenog zvuka i nakon napora da se on reši.

Curenje ulja. N54 je podložan curenju ulja s različitih tačaka, uključujući zaptivku poklopca ventila, zaptivku kućišta filtera za ulje, zaptivku hladnjaka ulja i zaptivku kartera ulja.

Istorija BMW N54 motora

Na scenu je stupio s 335i u E92 seriji 3, ali se brzo proširio na druge BMW-ove modele. Ono što je iznenađujuće je da je tokom svoje decenijske proizvodnje ostao praktično nepromenjen, zadržavajući radnu zapreminu od 2.979 „kubika“, provrt od 84 milimetra, hod od 89,6 milimetara i stepen kompresije od 10,2:1 u svim modelima se Alpininim.

Tokom svog životnog ciklusa, N54 je mogao da se pohvali visokom izlaznom snagom.

306 ks

Ova početna iteracija proizvodila se od 2006. do 2016. Isporučuje 306 ks pri 5.800 o/min, uz maksimalni obrtni moment od 400 Nm pri 1.400-5.000 o/min. Nezavisni testovi su otkrili da zapravo dostiže 315 ks i 422 Nm. Primene je imao u E90/E91/E92/E93 335i (2006-2010.), E60/E61 535i (2007-2010.), E82/E88 135i (2007-2010.), E71 X6 xDrive 35i (2008-2010.) i E89 Z4 sDrive 35i (2009-2016.).

326 ks

Godine 2008., na F01 740i je predstavljena pojačana verzija, proizvođena do 2012., s 322 ks pri 5.800 o/min i 450 Nm pri 1.500-4.500 o/min. Ovaj motor je takođe pokretao E92/E93 335is od 2011. do 2013.

340 ks

Najsnažnija iteracija je pristigla 2011. godine, zadržavajući maksimalni obrtni moment, s tim što je snaga podignuta na 335 konja pri 5.900 o/min. Ova verzija je pokretala prvu generaciju serije 1 M Coupe 2011. i E89 Z4 sDrive 35is (2011-2016.). Alpina je unapredila ovaj motor novim klipovima i hladnjakom ulja, uz intervencije na ECU jedinici, što je rezultiralo s 408 ks pri 6.000 o/min i 540 Nm pri 4.500 o/min. Nalazi se u modelima Alpina B3 (E90), Alpina B3 S i Alpina B3 GT3.

BMW N54, da ili ne?

Ovaj motor nudi impresivne performanse i mogućnost nadogradnje. Potencijalni kupci i vlasnici treba da budu svesni eventualnih problema u pogledu pouzdanosti i povezanih imperativa vezanih za održavanje. Redovna kontrola i blagovremene intervencije mogu značajno pomoći u ublažavanju navedenih problema, osiguravajući zadovoljavajuće iskustvo po pitanju vlasništva.

Izvor: BMWBlog

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime